انترناسیونال است نجات انسان ها

نقد های بنیادین بر ناسیونالیسم

انترناسیونال است نجات انسان ها

نقد های بنیادین بر ناسیونالیسم

نقدی بنیادین لازم است

رک و راست و بدون مقدمکه می روم سر اصل موضوع می خواهم در این وبلاگ به نقد بنیادین ناسیونالیسم که به نظر من یکی از خطرهای عمده برای آینده جامعه ما است بپردازم!

بیایید با یک دید علمی و موشکافانه با این پدیده برخورد کنیم. بیایید بدور از فحاشی ها و تهمت زدن ها از هر دو طرف در یک بحث اساسی به نتیجه درست تر برسیم.

خب برای همین قصد دارم هر چه منبع در مورد ناسیونالیسم در اینترنت موجود است را در این وبلاگک لینک دهم در ضمن مباحث عمده را هم به بحث می گذارم.

راستی شاید بخواهم یک حلقه از وبلاگ های انترناسیونالیست که در وبلاگستان فعال هستند را هم دار اینجا ایجاد کنم حتما به من کمک کنید!

منتظرم!

نظرات 1 + ارسال نظر
ساس دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام
در باب مطلب بالا چندین خط برایتان نوشته بودم ولیاز اونجا که امروز شانس (!) با من یار نبود برای دومین بار به محض ارسال دی سی شدم .با وجود اهمیت موضوع برای بار سوم (حد اقل حالا )نمی توانم ۳ باره تایپ کنم .
تا بعد
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد